Tuesday, January 12

The Only Person That Can Make Me Hurt Is You

You 

You, i sayang u tahu tak? Ya! Mungkin u tak sayang i macam mana i sayang u tapi i akan tetap menyayangi u sampai bila-bila. Sayang sebagai seorang kawan yang i harapkan akan berkekalan sampai bila-bila pun. Sayang i pada u tak kan pernah pudar. Ok? Kita kawan. Antara banyak banyak kawan yang i sayang, u lah yang paling comel, paling degil, paling susah nak handle. U memang lah. I pun tak tahu kenapa i boleh tahan dengan perangai u. Tapi kan u, ada orang jealous dengan u tau. Dengan keakraban kita dulu. Dan mungkin juga yang ada untuk cuba menghancurkannya. Takutnya kalau u dah tak mau kawan dengan i lagi.

I rindu u sangat-sangat! Rindu. Sangat merindui dan merindui selalu. Bohonglah kalau i cakap i tak pernah rindu u. I admit. I memang rindu u dan memikirkan u pada setiap saat tapi i tahu u tak macam tu, tapi tak mengapa. Ingatan seorang kawan kepada kawannya yang lain kan baik. Betul tak? Kadang-kala orang yang buat kita sakit hati akan buat kita jadi benci kat orang tu tapi u sebaliknya. I pernah try untuk membenci u tapi i tak boleh.

I tahu u ego. Ego u memang tak leh ditandingi. I pun tak tahu nak buat macam mana untuk bagi ego u turun. Tapi, i pun ego gak. Sebab, tak tegur u langsung pun. I tak ada niat pun nak buat macam tu tapi tulah, u ego. I ego. Tapi, u lagi ego. Ego satu kepala. Ya! Mungkin betul jawapan u tapi kan, apa salahnya u tegur i dulu. Mengalah lah. I dah banyak mengalah untuk u. Mimpi jer kot untuk tengok u mengalah. Kan?

I tengok u dari jauh. Tapi i segan nak tegur tapi hakikatnya, i rindu u! U nampak berbeza sekarang dan i sukakan penampilan u. I juga harap azam tahun baru u akan termakbul. Hope so. Hehe =p . Malu nak cakap tapi i selalu curi pandang kat u. Tak salah kan? Kawan pandang kawan kot. Sekali lagi

i rindu u...