Tuesday, December 1

Yes.. I am

Buat kau Si Lelaki Gila 
Aku tak tahu apa sebenarnya masalah kau tapi yang penting, ko seorang yang gila dan gay! Ko buat aku rasa awkward gila babi dengan kau. Aku tak kan pernah terima kau dan aku tak akan sekali2 terima kau. Faham? Kalau aku gay sekali pun, aku tak nak kau jadi bf aku. Sebab apa? Sebab aku tak suka kau dan kita tak lebih dari seorang kawan. Aku tak faham kenapa kau terlalu suka kat aku? Dan, kau akan lakukan apa saja untuk membuatkan aku jelos kat kau. Please lah kay? I'll never falling to u! NEVER.

Eh! Kau buat aku makin benci kat kau lah. Meluat tau tak? Meluat aku ngan perangai kau yang tak sudah2 mengharapkan kasih sayang aku yang sah2 memang aku tak kan bagi kat kau. Kau ingat kau boleh beli aku dengan wang ringgit kau? Kereta kau? Tolong kay. Aku bukan orang macam tu. Satu hari nanti kalau aku desperate macam mana pun, aku tetap tak akan terima kau. Ada faham? Apa yang kau buat selama ni tak pernah menarik aku untuk ubah pendirian aku n apa yang kau lakukan hanya sia2. Faham tak? Macam bodoh. Maaflah aku cakap yang aku benci dan jijik dengan kau. Rasa berdosa untuk cakap menda macam ni tapi aku dah tak tahan. Aku tak pernah nak buka citer atau buruk2 kan kau kat sapa2 tapi setiap orang ada kesabaran masing2 lah. Yes! Memang betul, aku memang macam ni! Seteging2 aku, aku ingat dunia, ingat tuhan, ingat mak bapak! Kau? Ada pikir tak? Gunakanlah kepala otak kau yang dah 23tahun berfungsi dengan sebaik2nya. Kau tau kenapa kau jadi macam ni? Sebab kau penihkan hidup kau dengan air yang memabuk kan dan pil yang menghayalkan. Orang lain pun ada juga enjoy macam kau tapi kau, jakun! Pikir lah dey. Pikir sal masa depan kau yang masih panjang. Jangan kau asyik penuhkan hati kau dengan cinta dan dendam membara sebab aku tak penah balas cinta kau. Eii.. Geli. Geli bercerita soal cinta dengan lelaki gila.

Kau memang gila.
Aku benci kau.

4 comments:

jejaka anggun said...

hehehe. mari kite serannng!!!!!!

entry mengamuk ala2 zizi izet dlm cik ah cik nin.

SarjaN yO said...

may,sabar may...tuhan sntiasa akan mguji kita krna dia sayangkan umatnya...

omgpetch said...

feewit feewit ;D

mohamad 'may' yawmon said...

jejaka anggun : haha. tak ada maknanya kay? i bukan apa, cuma rasa tak selesa jer asyik kena kacau. al maklumlah, artis letop kan? hahaha (gelak macam kimak)

omgpetch : banyak ar qo! aqo setia pada yang satu jer. opss! =)