Wednesday, September 16

Syawal Dirai

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin

Selamat Hari Raya, khas kepada semua
readers, bloggers, followers

dan
Maaf Zahir Batin
andai kata pernah tersilap kata, terkasar bahasa dan tersentuh rasa

13 comments:

I am Karl said...

salam eid mubarak

minal aidil walfaizin

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

Shazroul Farhan said...

salam hari raya aidilfitri. maaf, zahir dan batin ;)

SarjaN yO said...

selamat hari raya,maaf zahir dan batin..yO kat puncak lg ni...hehe...maaf sbb xsempat jmpa may...semoga bergembira dihari lebaran ya may...

omgpetch said...

mulut puaka kau tu mmg susa sket nk maafkan. haha. takpelah, aku maafkan la kau yg byk berdosa dgn aku ni. semua sentap2 dgn kau, aku halalkan la. ahahaha

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

Slumber.

Ajami Hashim said...

Salaam Aidilfitri utk kau jugak dik! :-)

affan said...

selamat hari raya.
maaf zahir je.
batin tak dak.
huhu.
lg dua hari puncak mari.
tidak!!!

H.R PuTeRa YuSoFF said...

salam lebaran bt owg johor

since1990 said...

may, jarang masuk blog may sbb may punye entries x dpt masuk ke my reading list. pepown, minx maap banyak2 klu ade termengata dalam diam, terbuat sentap ke ataupun terlahar. saya ni byk kekurangan, maaf zahir batin ya

aizoel hafizie said...

selamatt hari raya maaf zahir n batin
dari muhmaad hafis zulkplee
add me taggd, myspace

hafis_1510@yahooo.com

aizoel hafizie said...

selamatt hari raya maaf zahir n batin
dari muhmaad hafis zulkplee
add me taggd, myspace

hafis_1510@yahooo.com

Prince Nepths a.k.a Damian said...

cmt ari raya gak..hupdate la yer....
hahahhahaha... found your blog accidentally^^