Tuesday, February 2

Status

Ingin menukar naratif cerita si kena maki kepada orang lain yang lebih sesuai kena maki!! So, kepada yang dah pernah kena, kau dah bebas. Aku dah ada target baru. Aku malas dah nak ambil tahu pasal kau, so bebaslah kau! Pergi main jauh-jauh eh?

5 comments:

jejaka anggun said...

yer la.... nak bawak diri la nih..

mohamad 'may' yawmon said...

huhu! nak kemana tu sayang? i bukan halau u lah. i halau orang belakang u tu! menyibuk jer nak jadi anggun gak! =p

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

” Aku Punya Diri “
Sesungguhnya, ketahuilah…
Aku bukannya orang yang baik,
Namun aku cuba berusaha,
untuk jadi orang yang baik
Aku memang orang yang jahat,
Namun aku tetap mencuba,
tak nak jadi orang yang jahat
Aku tak mungkin buat semua orang suka
kepadaku,
Tetapi ingin ku cuba,
membuat ramai orang suka kepadaku,
Walaupun seluruh dunia benci padaku,
Aku tidak kira walau apa berlaku,
Asalkan Allah sayang padaku,

bagi aku aku adalah aku
tak kisahlah ape orang nak maki...

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com
Cuba ko baca lirik lagu bintang popular dari KRU
Macam tu realiti realiti artis Malaysia.... aku rasa cam tulah realitinya.....

"Kehadapan pihak pengurusan
Kuingin memohon menjadi artis rakaman
Berikut disertakan gambar dan resume
Bersama pita demo nyanyian di karaoke "

"Kupunya cita menjadi bintang popular
Tak kira apa syarat yang dikena
Terpampang muka di muka majalah terkemuka
Bintang terkenal di seluruh negara"

"Aku tak peduli bayaran royalti
Asal kontrak dapat ditandatangani
Berikanku lagu komposer prolifik nombor satu
Terbitkan video agar ditayang di MTV selalu
Jangan lupa adakan sidang akhbar
Agar dapat kurasa kehidupan glamour "

B"erikanlah ku peluang
Peluang menjadi seorang bintang
Bintang bersinar dan di puja
Dipuja sebagai idola"

"Jika ku tak punya paras rupa
Kan ku pergi stylist, cari make-up artist
Mungkin juga kudapatkan manager
Mengatur kerjaya, pastikan berjaya"

"Kupunya cita menjadi bintang popular
Tak kira apa syarat yang dikena
Terpampang muka di muka majalah terkemuka
Bintang terkenal di seluruh negara"

mohamad 'may' yawmon said...

hahaha! mak oi! panjangnya?!m =0