Thursday, January 21

It's All About You Mr Black


Salam... Sebenarnya aku baru sahaja selesai melakukan blog jogg (bukan blow job eh?) di semua blog kepunyaan student fact/puncak perdana. Rasa teruja membaca hasil pemikiran mereka dan berminat untuk tahu dengan lebih lanjut tentang dunia perfileman kita. Mungkin, kali ini akan mengubah pendapat aku berkaitan apa yang pernah aku postkan dulu. Dalam sedang aku bersiar-siar melihat keindahan bahasa dan komentar berkaitan filem, pandangan tumpuan aku beralih kepada satu post berkaitan Mr Norman Yusoff. Ya! Our ketua program.
Walaupun baru 4 semester di Puncak Perdana, aku turut berasa sedih apabila tahu yang Mr Norman akan melanjutkan pelajarannya di Sydney, Australia. Mungkin 3 tahun. Bukan apa, Mr Norman seorang yang baik, berkredibiliti, mengambil berat akan kepentingan student, open minded dan menarik. Personalitinya yang tersendiri pasti tidak akan dapat dilupakan oleh siapa-siapa. Seorang ketua program yang menyokong semua usaha anak didiknya agar terus berjaya dan melangkah setapak kehadapan lagi. Aku sangat berbangga dengan dia. Mak cik aku yang juga merupakan lecturer dia satu masa dulu turut mengatakan yang sama tentang beliau. Ahh, alangkah bahagianya kalau Mr Norman tetap berada di Fact bersama kami. Apa-apa pun, aku mendoakan yang terbaik untuknya. Semoga Allah akan mengurniakan keselamatan kepada beliau untuk melalui hari-hari yang mendatang di sana nanti dan kembali pada kami bila pulang kemari. Insya Allah.
We love u Mr Norman!

5 comments:

Qarl said...

alah

mst buat dua2 tu kan?

blog jog n blow job hahahahahahahahahahahahahahahahahha

Unknown said...

may,,en norman nak berangkat bila???may tahu x?

Mohamad Hj Yawmon said...

qarl : carutan disitu ya! tak ada maknanya! tak baik tau you ni!

sarjan yo : entah lah yunk! may pun tak pasti bila dia akan fly. yo try lah tanya dia. may pun nak tahu juga!

mapieceofart said...

en.norm nak fly end of february nanti... jgnla sedih, kita kene doakan die berjaya kat aussie... 4 tahun x lame, plus die kate maybe die akan consider nak ade FB... hehe...lehla kite send2 hug gitu...

farewell, mr.NY... we'll miss u... =)

Mohamad Hj Yawmon said...

wahh! baguslah kalau macam tu! i pun mendoakan yang terbaik untuk dia! insya Allah!