Thursday, January 21

Kau Dah Rampas Dia Dari Aku


Kau. Kau dah musnahkan segalanya sayang. Kau dah musnahkan cinta aku. Kau dah buat aku patah hati. Kau dah rampas semuanya. Aku hendakkan dia dan dia adalah milik aku. Aku tak pernah buat dajal pada kau. Tapi kenapa kau mesti buat benda-benda macam ni pada aku? Kau tak takut dengan karma ke? Apa salah aku (air mata pepek menitis). Aku tahu kau tahu aku sayangkan dia. Tapi perangai dajal sundal kau lebih dari segalanya kan? Kau tak pernah fikirkan perasaan aku. Atau mungkin perasaan orang lain yang turut menyayanginya. Tak kan? Kau buat selamba walaupun kau tahu ramai yang bencikan kau. Kau buat muka kesian kau untuk tarik perhatian orang lain. Aku dah hilang sabar. Tunggu lah nanti. Aku dah tak punya sesiapa sekarang. Kau! Kau dah rampas semuanya. Daripada sayang, aku terus benci dengan kau. Kau buat aku meluat dan satu hari nanti, pasti pelempang jantan singgah kat muka kau. Percayalah. Kau memang insan jalang!

9 comments:

jejaka anggun said...

i ada kenal sorg bomoh power. nak?

mohamad 'may' yawmon said...

nak! nak! budak ni memang macam sial you! i geram gila!

oden pula said...

perghhh marah betul ni. ahaha!

oden pula said...

perghhh marah betul ni. ahaha!

omgpetch said...

mcm kenal je. budak tu lg ke may?

mohamad 'may' yawmon said...

oden pula : marah lah juga u olss! mana tak geram bila orang yang kita sayang dirampas orang! macam sial!

omgpetch : ntahlah petch. i don no wat to say anymore. susah nak describe kan org tu macam mana!

omgpetch said...

sah2 pasal bdk tu lg la tuh. sabar je la. lgpon, ape yg kita ada kat dunia ni bknnya kekal utk kita. semua ni pinjaman dari yang Maha Kuasa

mohamad 'may' yawmon said...

huhu! yer lah yunk! i dah tak kisah dah! tak nak jadi baik dah! rasa macam nak g HKL jer! jom!

omgpetch said...

hahaha. kan! g HKL je lg bes. ;D