Friday, April 15

Menyampah!

aku rasa menyampah dengan perangai kau. dah lama dah aku pendam. dah lama dah aku tahan. sebab apa, sebab nak jaga hati kau. hanya aku yang faham kau macam mana. kau gilakan perhatian, nak sentiasa orang pandang kau apa semua tapi kau jangan lupa. kau kena ingat yang tak semua orang tahan dengan perangai kau, perangai ngada-ngada kau yang melampau. sangat-sangat melampau. aku mula rasa jelak, muak! menyampah yang teramat sangat-sangat. menyesal aku minta maaf sebab tak guna. kau anjing! aku benci kau. nasib baik aku dah tak lama dengan kau. sekejap je lagi benda ni semua akan berakhir. lepas ni kau tengok lah, siapa kawan kau yang betul-betul tahan dengan perangai kau. satu persatu komen aku dengar daripada kawan yang kau selalu bangga-banggakan. sedih! aku sedih tengok hidup kau. penuh DRAMA!!!