Saturday, March 13

Status


Saya sayang awak Noraziah Bt Othman. =D

38 comments:

♡SUNSHINE♡ said...

siapa????

Intan QAMARHANI said...

ape yg azi dah buat? saya nak buat juga! :D

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : Amirul Hakimi B Othman. tak pandai baca ker? kan nama perempuan tu! =D

mohamad 'may' yawmon said...

intan Q : apa yang azi buat eh? warnai hidup saya dengan konflik! =D

♡SUNSHINE♡ said...

haha... tau lah nme dia sape.. aku tanye siape dia tu.... pd kau??? hihi :)

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
”Selintas camar yang lalu
membawa sarat harapan
nun di puncak awan biru
sana sayapnya meluas membuka
ruang pandangan manusia
agar mengheret dukanya pergi”

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

ummmmm tak dapat di gambarkan lah
jadi khas pada Noraziah Bt Othman

Kau digelar sebagai penyeri dunia
Hadirmu melengkap hubungan manusia
Bukan sahaja dirindui yang biasa
Malah Adama turut sunyi tanpa Hawa

Akalmu senipis bilahan rambut
Tebalkanlah ia dengan limpahan ilmu
Jua hatimu bak kaca yang rapuh
Kuatkanlah ia dengan iman yang teguh

Tercipta engkau dari rusuk lelaki
Bukan dari kaki untuk dialasi
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk dilindung
Dekat jua di hati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi

Mana mungkin lahirnya bayangan yang lurus elok
Jika datangnya dari kayu yang bengkok
Begitulah peribadi yang dibentuk

Didiklah wanita dengan keimanan
Bukannya harta ataupun pujian
Kelak tidak derita berharap pada yang binasa

Engkaulah wanita istimewa

Sedarilah insan istimewa
Bahawa kelembutan bukan kelemahan
Bukan jua penghinaan dari Tuhan
Bahkan sebagai hiasan kecantikan

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : dia adalah penyeri hidup aku dengan konflik dan secara tidak langsung menyebabkan aku bahagia! =D

mohamad 'may' yawmon said...

afzainizam : tq, tq, tq. terharunya!!! =D

♡SUNSHINE♡ said...

Bahagia? bgsbgs.. teruskan :) jgn sedih2 dah!

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : ko jeles eh? tu lah, dulu aku nak ko, ko tak nak. now what? =(

♡SUNSHINE♡ said...

hehh? ko jgn nk wat scandal kt cni ae. bler mse ko nk aku? ckp skrang???! cucuk hidung ko kang! c(:

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : haha! dulu masa dalam store nike! aku pernah melamar ko. huhu! time tu ko ngah gila bayang kat hery! bukan mandang aku pun! =D

♡SUNSHINE♡ said...

hehh?? mana ada.. ko wat cerita jer.. bilanya ko melamar aku? xde pn! erm yelahh, aku je bodo suke kt hery tu. kannnnnnnnnnnn... c(:

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : tu lah ko! selalu cari masalah dengan aku. masa aku kat sana dulu ko tak nak pun kat aku. bila aku dah mula melangkah menjadi seorang lelaki sebenar, baru lah ko nak! haha =D

♡SUNSHINE♡ said...

kepala otak ko! mls aku nk lyn ko. xley blah pnye statement. siap ko klu jmpe t. ko dr dlu en ske nyakat aku. siap ko.. huhu c(:

♡SUNSHINE♡ said...

eh jap. ko bru jd laki sebenar? abes sblum ni ko pe? perempuan? ouh TIDAK!! bhahahaha ;D

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : eleh, yang suka nyakat ko ni lah yang ko sayang kan? yang salu gak kontak2 ko. yang lain ada? non ado!!! =D

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : haha! vavi!!! vavi!!! =P

♡SUNSHINE♡ said...

eh eh, tpu lah klu tak syg ko. bongok c(: slalu la sgt, slp haribln ko dgn hp ko aku cmpk kt longkang, wakaka. (gurau jek) ha? vavi? vavi ke viva mamat? bhahaha. rindu kt ko lah dowh. ;)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : kalau rindu, meh sini datang jumpa aku. bukan jauh pun bestari jaya dengan puncak perdana ni. kata bf ada kete, tak kan tak leh nak bawak kot? =P

♡SUNSHINE♡ said...

hehh? since when aku ada bf yg berkereta?? dr mne ko dgr cter ni. aku bf pn takde. tu lahh, ko bkn amek tau pn sal aku en.. sedih nya, huuu~ c(:

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : bf kereta tak ada? gf berkereta ada tak? haha =D

♡SUNSHINE♡ said...

TAK ADA lahh sengal c(: huhu.. ko dtg la cni jemput aku.. bhahaha ;)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : amik ko? kat btg bjuntai nun? jauh sanat lah. maleh! =P let me somwhere? =)

♡SUNSHINE♡ said...

let me somewhere?? ko nk ckp pe sbnrnye?? huhu :)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : let meet somwhere lah bengong!! =/

♡SUNSHINE♡ said...

ha.. tulis btol2 kan senang.. haha.. ;) bleh jer.. kat ne? & bler? skrang aku bz sket. huu~

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : lebih! ko memang lebih! poyo!

♡SUNSHINE♡ said...

apsal lak? aku ckp btol lah.. 2-3 minggu ni aku byk dateline. tu pun slh ke? ko ingt aku nk sgt assignment b'lmbak ni? huh? huhu.. jmpe p'tghn bln 4 nak tak??

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : apa aku kire ko ada saimen ker tak! lau ko tak nak jumpa aku, aku bakar ko punya kolej. hahaha! =D

♡SUNSHINE♡ said...

ehh.. batak ar tuh.. haishh.. ko plih lah tempat yg aku sng nk g.. ko de kete, aku takde.. kna naik bus.. pyh uh. haha ;)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : kita kena berusaha!!!

♡SUNSHINE♡ said...

yelahh. aku tau tu.. sbb tu aku tanya, ko nk jmpe kt ne? da kira ok taw aku tak insist ko amek aku kt cni gak.. hihihi ;)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : apa ko garot2 ni?

♡SUNSHINE♡ said...

haishh... just ckp je nk jumpa at ne.. tu pun klu nk jumpa aku.. okayy?? & tlg jgn plih tmpt yang sgt susah untuk aku ke sana.. faham?

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : ko suka memberi alasan! cakap jer lah ko memang taknak jumpa aku! yer lah kan? sapa lah aku ni =(

♡SUNSHINE♡ said...

eh budak ni, aku ketuk gak kepala kang.. jumpa kat mid je lah.. abes cter.. huhu ;)

mohamad 'may' yawmon said...

sunshine : aku sebenarnya tak faham kenapa lah korang2 ni suka g mid? aku tak nampak ada menda yang menarik pun kat mid tu untuk dilawati. hampeh jer ada lah!!! bosan! klise!!!