Sunday, January 24

Si Lelaki Denying

Semua orang tahu bahawa kamu seorang lelaki penidak dari dulu. Kenapa? Semua orang tahu, semua orang tidak suka dan senangkan kamu. Ada kamu fikir kenapa? Semua orang tahu bahawa kamu lelaki penipu. Dan kenapa? Semua orang tahu lah yang kamu adalah sesuatu. Ya! Semua orang tahu. . .

8 comments:

Shazroul Farhan said...

Siapa May? Dia tu lagi ke?

jejaka anggun said...

laaaa.. semua org dah tau ker?

malu ai tau!

superbSUNSHINE said...

weyh, knp aku tak tau? hee ;) mrh kt sapa ni mat??

Hans said...

ape dah jd ??

mohamad 'may' yawmon said...

shazroul farhan : entah lah yunk!

jejaka anggun : a'ah u ollss! semua orang dah tahu u........

superbsundhine : bajet comel lah nama ko panjang2 ha?

superbSUNSHINE said...

weyh, sengal! eja pun slh. haishh, suka arr.. aku bahagia meyh. haha ;p
eh, rindu ko! akaka ;))

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firaswtartingautomobil.blogspot.com

thankslah ko selalu aje lawat blog aku .... thanks bro...

hai aku pun lelaki jugak.... sinonim sangat aku dengar lelaki adalah kaum yang kuat menipu... tapi bukan aku ye....

Lihatlah
Pada diriku
Aku cantik dan menarik
Dan kau mulai dekati aku

Ku beri segalanya
Cinta harta dan jiwaku
Tapi kau malah menghilang
Bagai hantu tak tahu malu

Lelaki buaya darat
Busyet aku tertipu lagi
Mulutnya manis sekali
Tapi hati bagai serigala

Ku tertipu lagi oh
Ku tertipu lagi oh
Ku beri segalanya
Cinta harta dan jiwaku
Tapi kau malah menghilang
Bagai hantu sakitnya aku

Mungkin aku bodoh
Mungkun aku naif
Atau mungkin memang kamu
Penjahat wanita

Tapi untungnya
Aku masih punya kekasih yang lain
Tapi mengapa aku
Masih saja tertipu olehnya..

Ratu--- tajuk lagu lelaki buaye darat ....

mohamad 'may' yawmon said...

wahhh! siap bagi lagu lagi eh? bagus2! boleh lah i gunakan dikala sakit hati nanti.